Слухайте свої відчуття, а не стереотипи

Якось у Facebook я написав про те, що не розумію, чому відпочинок в Україні має бути дешевшим за відпочинок у Туреччині. Коли хтось запитує вартість відпочинку в готелі «Затишний» чи в Садибі «Затишна» я чую реакцію на кшталт: «За таку ціну я і в Туреччині відпочину».

Звичайно ж так. А Червоне море на єгипетських курортах гарніше і яскравіше за Чорне море. Так вже природа себе проявила.

Не хочу чіпати наразі питання формування собівартості готельних послуг в Україні та в Туреччині чи в Єгипті. Не чіпатиму й ті ризики, з якими пов’язана діяльність українських підприємців. Питання не в тому.

Питання у критеріях якості послуг. Як на мене, одним із таких критеріїв є бажання написати у Книзі відгуків ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ!!! персоналу готелю. Якщо, від’їжджаючи з турецького чи єгипетського готелю, Ви таке ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ!!! написали, то Вам дійсно сподобалося те, як до Вас ставилися, як Вас обслуговували. Згадайте, як часто з Вами таке було.

Інший критерій, це бажання повернутися. Не миттєве бажання, яке уже в автобусі чи в літаку забулося. А таке бажання, яке Ви потім реалізували, повернувшись у той самий готель, та ще й з друзями. Просто згадайте, скільки готелів у Туреччині, чи в Єгипті Ви відвідували бодай двічі.

Гадаю, існує цілком логічне пояснення тому, що український сервіс може бути кращим за турецький чи єгипетський; що не повинен він бути дешевшим.

Готелі і відпочинок – це просто приклад нашого ставлення до усього вітчизняного. А давайте просто прислухаємося до наших власних відчуттів. Саме вони мають підказати, який сервіс, які послуги, які товари Вам більше до смаку. І ціна їх не повинна бути обов’язково нижчою лише тому, що вони вітчизняні.