Якось один мій знайомий юрист, придбавши новий дорогий смартфон, поділився думкою: «На клієнтів справляє враження те, який телефон у адвоката. Дорогий телефон свідчить про успішність адвоката, а отже й є запорукою його подальших успіхів».
А от один мій клієнт якось сказав таке: «Тим фактором, що вплинув на моє раніше працювати саме з тобою, було те, що твій номер мобільного починається з цифр “466”. Такі номери можна було придбати у Київстарі років 10 тому. Ти за 10 років не змінив свій номер мобільного, значить у тебе не виникало потреби ховатися від клієнтів».
І мій знайомий юрист, і мій клієнт говорили про телефон. Раніше я не змінював номер телефону, бо не було потреби це робити. Тепер до відсутності такої потреби додалося ще й бажання цього не робити.