Дізнатися щось нове, чи знайти підтвердження вже відомому

Іноді у відповідь на мою розсилку отримую листи про те, що отримувач моєї розсилки отримав задоволення, прочитавши мій лист, так як викладене в листі цілком співпало з його власними думками. І при цьому отримувач радіє такому співпадінню.
Раніше я вважав, що мода в одязі чи ще в чомусь – це маркетинговий хід, аби з тих, хто на нього «повівся», отримати гроші. Я бачив людей, які викидають по 10 пар майже нового, але вже немодного взуття. Вони ладні витрачати гроші на те, що їм хтось назвав модним. А спробуйте на речовому ринку купити не модний одяг чи не модне взуття. Вас там просто не зрозуміють.
А нещодавно я прочитав у Олександра Ніла таке: «Нелюбовь толпы к свободе воплощена в моде. Толпа требует единообразия». І я усвідомив, що таке явище,Купить почтовые аккаунты як мода є набагато глибшим, ніж просто маркетинговий хід. В його основі лежить уся ненависть суспільства до особистості, до індивідуальності.
Але у цьому сенсі думка Олександра Ніла з моєю не співпала. Це навело мене на роздуми щодо моди і привело до глибшого розуміння цього явища. А якби думка О.Ніла співпала з моєю, то нічого нового я не дізнався б і не усвідомив би.
Тож я радію, коли хтось мені говорить те, чого я не знав раніше, те, над чим я раніше не розмірковував, те, що не співпадає з моїми думками. А коли чиясь думка співпадає з моєю, то мені нудно спілкуватися з такою людиною, адже нічого нового для себе я не отримую.

Робіть вибір самі, коли Вам радіти, а коли ні, отримуючи від мене листи.

Залишити відповідь